13 Haziran 2014 Cuma

Söz Mendili

Eskitme ahşap kutusu içinde fransız dantelli ipek şifon söz mendili modelimiz. El yapımı çiçek detayı ile. Vintage ve biraz da romantik... 



Burada da yapım aşamasından sonra ne yapsak nasıl yerleştirsek telaşı var :) Gerçi biliyorum hazır yapılmışı var mantığı ile emek hırsızları taklit etmek bir tarafa bizim görsellerimizi kullanmaya bile kalkacaklar. Daha önce olduğu gibi ama tüm takipçilerim , arkadaşlarım, gelinlerim ve müşterilerim bize bu hırsızları bildiriyor. bu sebeple hepsine teşekkür ediyorum. Bizim ürünümüzü bu kadar iyi tanıdıkları için...

Bu da sabah dertlenmesi oldu. Neyse biz işimize bakalım. Yeni projeler yolda...



5 yorum:

Unknown dedi ki...

Fiyati hakkinda bilgi verir misiniz? Bayildim nisanim icin yaptirmak istiyorum.

Unknown dedi ki...

Fiyatini ogrenebilir miyim? Bayildim hepsine. Hatta numaranizi yollarsaniz hemen irtibata gecelim siparis vereyim.

Pelin Yazıcı dedi ki...

Teşekkür ederiz sevgili Özlem. Rica etsem w.pp. ile görüşebilir miyiz detayları?
w.app. 0 532 5124108

Adsız dedi ki...

ben bu söz mendili tasarımına resmen aşık oldum.kızımın 9 temmuzda sözü var.bu tasarım hakkında ücret ve teslimat bilgileri yazarsanız çok sevinirim.

Pelin Yazıcı dedi ki...

Merhaba
detaylı bilgi için w.app veya gsm ile görüşelim lütfen.
05325124108